V servisu nasazuji oleje Maxima Plush (představené v sezóně 2016/2017) a pomalu budou nahrazovat v Charger patroně a zadních tlumičích Maxima Racing Fluid 3WT - oleje lze zakoupit i na eshopu (variantu 3WT - Charger a zadní tlumiče, vybrané modely Monarch 7WT)
2. 4. 2019
17. 3. 2019
TECH pondělí: po servisu vidlice nemá plný zdvih
Stále se opakující dotaz: udělal jsem si servis sám a následně nemá vidlice plný zdvih..
Jednou z klasických příčin, která má za následek zanořování vidlice, je její složení ve vyfouknutém stavu, kde je Air shaft zasunutý a po našroubování spodních šroubů a nafoukání vidlice (posunutí spodních nohou do vysunuté pozice) vznikne podtlak ve spodních nohách a ty tahají vnitřní nohy dovnitř*
Řešení: složit vidlici nafouknutou, popřípadě u nafoukané vidlice pouze uvolnit spodní šrouby vč. poklepání a spodní nohy si nasají vzduch a tlak se vyrovná. (nyní se v žádném případě nebavíme o negativní/pozitivní komoře, přepouštění/vyrovnání tlaku mezi nimi, ale pouze o spodních nohách). A nutno dodat, že klasické propadnutí o pár mm není závada.
*pokud nyní nerozumíte tomu co je zde napsáno, vůbec jste se do servisu neměli pouštět, ohrožujete sebe a své okolí!
3. 3. 2019
28. 2. 2019
Svoz zboží na servis přes PPL - 145 Kč
Česká pošta zdražuje a zaslání vidlic a tlumičů na servis se může vyšplhat až k 230 Kč. Nabízím svoz Vašeho zboží přes PPL - za 145 Kč které uhradíte až s cenou servisu, ušetříte čas - balík bude vyzvednut na Vaší adrese.
Zboží zabalíte do krabice aby se nepoškodilo, na můj email zašlete adresu a telefonní číslo a druhý den bude balík vyzvednut a doručen na servis.
JE ZAKÁZÁNO BALIT ZBOŽÍ PŘEPRAVOVANÉ PŘES PPL
JEN DO FOLIE ČI KARTONU!!!
VŽDY MUSÍ BÝT V KRABICI. PŘÍPLATEK ZA ATYP BALÍK JE 366 KČ KTERÝ VÁM BUDE UČTOVÁN K SERVISU V PŘÍPADĚ ODESLÁNÍ V "HADROVÉ" KRABICI
27. 2. 2019
Jak najít náhradní díl pro Rock Shox výrobek?
Potřebuji náhradní díl pro xy výrobek...
Vzhledem k několika různým sadám, (velká / malá / 50h / 200h) a několika modifikacím u každého výrobku (revize) se nejlépe určuje servisní sada nebo náhradní díl z aktuálního rozkresu náhradních dílu (PDF cca. mnoho MB ) - najdete si svůj produkt a pod rozkresem náhradních dílů je seznam kde jsou uvedeny servisní sady a jednotlivé položky včetně objednacího kódu. Pokud daný díl nemá svůj objednací kód, je buď součástí velké sady nebo se již nedodává - nelze objednat náhradní díl bez jeho kódu a NENÍ MOŽNÉ DODAT DÍL POUZE DLE NÁZVU VÝROBKU.
zde zadáte výrobní číslo a nebo název produktu
Rok výroby je uveden na korunce ze zadní strany a skládá se například z 16T73323397 kde čtvrtá číslice označuje poslední číslo roku v tomto případě 2017:
Pro vidlice od roku 2018 lze využít https://trailhead.rockshox.com/en/ - informace o nastavení, technické informace a tuning.
Popřípadě navštívíte stránky sram.com => service => a vybrat potřebný soubor v pdf(takto se dostanete i ke starším verzím SM)
zde zadáte výrobní číslo a nebo název produktu
Rok výroby je uveden na korunce ze zadní strany a skládá se například z 16T73323397 kde čtvrtá číslice označuje poslední číslo roku v tomto případě 2017:
ilustrativní foto:
Pro vidlice od roku 2018 lze využít https://trailhead.rockshox.com/en/ - informace o nastavení, technické informace a tuning.
Popřípadě navštívíte stránky sram.com => service => a vybrat potřebný soubor v pdf(takto se dostanete i ke starším verzím SM)
20. 1. 2019
Oprava PM třmene závitu
Oprava závitu PM pomocí HELICOIL®plus:
Horní stržený závit - spodní po opravě vložkou.
Opravujeme vnitřní závity M6 - pro uchycení třmenu kotoučové brzdy pomocí profesionální technologie HELICOIL®plus. Oprava spočívá v odvrtání poškozeného závitu, vyříznutí nového většího závitu pomocí HELICOIL®plus speciálního závitníku a ukotvení spirály HELICOIL®plus.
Cena opravy 230,- Kč.
17. 1. 2019
31. 12. 2018
12. 12. 2018
300 Kč VOUCHER
Na eshopu najdete DEFECT trička za 450,- Kč s vouchrem na 300,- Kč který lze využít jako slevu na servis vidlice či tlumiče Rock Shox
18. 11. 2018
Přestavba na ocelovou pružinu u Yari
shaft Al6xxx tvrdý elox proti poškrábání a černění oleje
4 druhy pružiny soft/medium/hard/xhard
negativní ocelová pružina
30. 10. 2018
Přestavba Pike Solo Air na Pike pružina ( Pike coil )
Požadavek zákazníka byl použít ocelovou
pružinu pro 90-99 kg jezdce v Rock Shox Pike Solo AIR 29" 140 mm (na
výběr bylo standardně ze 4 tvrdostí pružiny). Přestavbou na ocelovou
pružinu dosáhneme perfektního odtrhu i u zanořené vidlice, díky mazání
v levé noze, nekřížení Air shaftu o spodní víčko při kroucení vidlice a
využíváme výhody ocelové pružiny. Pro co nejpřijatelnější cenu je ponecháno Air
víčko a následně ho lze používat jako odfukovací ventilek levé nohy.
Přestavba byla provedena na upravenou
pružinu FIRM, s negativní pružinou uloženou na wave spring z obou stran pro
tichý chod při stlačování.
Po přestavbě je možný návrat ke vzduchu v omezeném čase - hrozí opotřebení vnitřní nohy vedoucí k následné netěsnosti.
Komplet článek na DK
Po přestavbě je možný návrat ke vzduchu v omezeném čase - hrozí opotřebení vnitřní nohy vedoucí k následné netěsnosti.
Komplet článek na DK
29. 10. 2018
Možné změny zdvihu vidlic Rock Shox - TRAVEL CHANGE GUIDE
Odkaz k souboru 2021 - změna zdvihu v některých případech je uváděna pouze pomocí upgrade kitu Debon Air, pokud chcete změnu provést pouze výměnou shaftu použijte starší soubor na tomto odkazu (otázka je dostupnost dílu). Pro zjištění který typ vidlice přesně máte použijte postup zde.
pro nové vidlice použijte RockShox Setup Guide | SRAM - zadáte výrobní číslo vidlice a na záložce upgrade naleznete upgrade kity na změnu zdvihu k dané vidlici
u vidlice MY2024 lze malou změnu provést výměnou spodní matky na shaftu (delší/kratší)
12. 10. 2018
Boxxer RC upgrade na low/hi speed kompresy (C2)
Připravuji do finální produkce komprese
pro Boxxer RC 2010-2018 - R2 - Low /Hi speed nastavení -
dvě verze s externím a interním nastavením Hi speed,
10. 10. 2018
9. 10. 2018
Report Kellys air contest 2018
V sobotu šestýho jsme uspořádali air kontest v duchu celosvětové značky Kelly v lokalitě CubaDH. Předešlé události včetně příprav vedly k tomuto názvu, protože bychom asi ani jinej nevymysleli, tak nám s tím jeden nejmenovanej kámoš Lukáš C. krásně pomohl.
Dlouho jsme přemýšleli, co na tenhle den vymyslíme, protože o les se nám postarali hodní lidé kompletním vykácením s ponecháním hodně topiva, takže všechny tratě pohřbeny pod tunami větví. Měsíc připravovaná největší lajna vedla k pozvání těch největších Es v evropě a také k hojné účasti. Celkem z pozvaných lidí včetně diváků přišlo přes 10 procent a to je dobrá úspěšnost – nepočítám lidi, kterým jsme volali a psali sms, kteří radši zůstali doma s lahváčem, šli jinam na bike nebo šli čumět na crosscántry o kopec vedle. Muselo to bejt prima dívat se jak 250 lidí jezdí na krosce zatáčky po louce. Každopádně ti důležití lidé přijeli až z Českého ráje, možná i dál a stálo to za ty přípravy. Den se vyvíjel v poklidu od opékání buřtů, načnutí druhý basy (byly jsme tam od rána hold) a od naskákávání lajny. Charakter lajny je jednoduchý, když už to pustíš z dropu, nemáš moc na výběr neskočit nebo někam uhnout. Kluci si poradili docela rychle a dost profesionálně. Viděli jsme to jen z fotek, ale padnul tam i suicide od Dandy, což je vrchol to tam vůbec poslat mezi stromy.
Dali jsme pár poletů pro média, natočili pár vláčků a skončili zase u buřta. Nemyslím, že bychom se nějak nudili ale dva roky jsme tam chtěli spálit větvě a splnit si sen z roku 2016 a to plameny v lese. Tak nějak se to parádně rozhořelo a výzva Fire air kontest byla na světě. Možná dobře, že jsme si nevzali kanďák benzinu. Doprovodný program se úplně nevydařil, bylo v tom samozřejmě těch pár lidí, co nepřišlo, ale tak byla tam vložka na testovací Huskvarně 2T 300. Po akci následovala lehčí after v blízkém centru, kde už to byl prostě průšvih.
Dlouho jsme přemýšleli, co na tenhle den vymyslíme, protože o les se nám postarali hodní lidé kompletním vykácením s ponecháním hodně topiva, takže všechny tratě pohřbeny pod tunami větví. Měsíc připravovaná největší lajna vedla k pozvání těch největších Es v evropě a také k hojné účasti. Celkem z pozvaných lidí včetně diváků přišlo přes 10 procent a to je dobrá úspěšnost – nepočítám lidi, kterým jsme volali a psali sms, kteří radši zůstali doma s lahváčem, šli jinam na bike nebo šli čumět na crosscántry o kopec vedle. Muselo to bejt prima dívat se jak 250 lidí jezdí na krosce zatáčky po louce. Každopádně ti důležití lidé přijeli až z Českého ráje, možná i dál a stálo to za ty přípravy. Den se vyvíjel v poklidu od opékání buřtů, načnutí druhý basy (byly jsme tam od rána hold) a od naskákávání lajny. Charakter lajny je jednoduchý, když už to pustíš z dropu, nemáš moc na výběr neskočit nebo někam uhnout. Kluci si poradili docela rychle a dost profesionálně. Viděli jsme to jen z fotek, ale padnul tam i suicide od Dandy, což je vrchol to tam vůbec poslat mezi stromy.
Dali jsme pár poletů pro média, natočili pár vláčků a skončili zase u buřta. Nemyslím, že bychom se nějak nudili ale dva roky jsme tam chtěli spálit větvě a splnit si sen z roku 2016 a to plameny v lese. Tak nějak se to parádně rozhořelo a výzva Fire air kontest byla na světě. Možná dobře, že jsme si nevzali kanďák benzinu. Doprovodný program se úplně nevydařil, bylo v tom samozřejmě těch pár lidí, co nepřišlo, ale tak byla tam vložka na testovací Huskvarně 2T 300. Po akci následovala lehčí after v blízkém centru, kde už to byl prostě průšvih.
Díky a těšíme se zase někdy příští rok, Žán.
8. 9. 2018
10. 7. 2018
12. 6. 2018
3. 6. 2018
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)